marți, 18 iunie 2013

The adventure - partea 5

Dupa 5 ore...
A: Am ajuns... Acum, eu zic sa mergem pe cea mai mare plaja...
C: Da... Sa luam metroul...
Ajunsi pe plaja... Am vazut o corabie sparta si parasita...
M: Haide in corabia aia parasita!
A: Ok...
Inauntru am vazut mai multe camere... Erau 3.
C: Haideti sa ne despartim...
Am intrat fiecare intr-o camera, eu am gasit sub o oglinda un bilet, era al doilea indiciu... I-am chemat repede pe Mike si Anna...
M: Da, ce e?
C: Am gasit indiciul!
A: Bravo, ce scrie?
C: Scrie asa: " Ca sa gasiti urmatorul indiciu, mergeti in cel mai mare mall de aici si cumparati cea mai scumpa pereche de Converse, din magazinul Converse, daca o cumparati, veti gasi urmatorul indiciu."
A: Cam ciudat...
M: Cel mai mare mall de aici este The Big Mall...
C: Ok, haideti...
Ajunsi la mall, am gasit magazinul Converse...
Vanzatoarea: Cu ce va pot ajuta?
A: Care este cea mai scumpa pereche Converse?
V: Uitati-o! (aratand spre niste conversi cu steagul Americii)
C: Ii luam! Sunt super! :)
Am plecat de la mall... Si ne-am oprit pe o banca.
M: Deci unde e indiciul?
C: Pe talpa e lipit indiciul... Zice asa: "Daca cititi asta, inseamna ca nu va dati batuti si vreti sa gasiti comoara. Mergeti la ultimul etaj din cel mai inalt zgarie-nori de aici, unde veti gasi urmatorul indiciu, in ultima camera din cladire!"
A: Cea mai inalta cladire de aici, este un hotel, Hotelul Iris.
Am ajuns...
M: WoW, este foarte mare!!
Am mers la receptie si am intrebat daca ultima camera este libera. A spus ca da, asa ca ne-a cazat acolo.
Am urcat la ultimul etaj (etajul 50).
C: Ce priveliste frumoasa!
A: Daa...:)
M: Dar indiciul unde e??
Am inceput sa rascolim toata camera... Nu a gasit nimeni nimic.:( Ne-am culcat...
A doua zi:
Anna statea sprijinita de perete, cand de odata cade in spate... Peretele s-a deschis... Era o usa secreta...







Partea urmatoare, maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu