marți, 9 aprilie 2013

The adventure - Partea 1


Buna, eu sunt Cathy, am 15 ani si sunt din Los Angeles. Acum sunt a-9-a si e greu la liceu, dar ma descurc bine!  Sa va spun cate ceva despre mine: imi plac foarte mult filmele de aventura, cartile de aventura si orice e legat de aventura... In fiecare an merg cu prietenii in drumetii, pe munte. E super!! J Anul acesta inca nu ne-am gandit unde sa mergem, dar vedem noi...

Cei mai buni prieteni ai mei sunt Mike (15 ani) si Anna (16 ani). Cu Anna si Mike ma vad in fiecare zi si mergem pe plaja (vara), la surf... Ne place mult surf-ul! :)
Acum este iarna (nu e zapada), deci nu mai mergem la plaja, chiar daca nu e foarte frig (aproximativ 16 grade)...


:( Noi iarna facem altceva:...



 
 
 
Daca v-a placut, scrieti un comentariu...:)
Partea 2...in curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu