marți, 16 aprilie 2013

The adventure - partea 4

A: ... un bilet. Sa il scoatem si sa vedem ce scrie!
M: Il scot acum. Nu e un bilet, e o harta...
C: Ce tare, am gasit o harta a unei comori!! :))
A: Eee, nu e nici o harta, probabil e o gluma, eu nu cred!
M: Pe ea, chiar scrie ca e harta unei comori...
C: Am putea sa incercam, sa gasim comoara! :))
M: Da!
A: Nu, sigur e o pacaleala!!
C: Haide, macar sa incercam, sti cat de mult ne plac aventurile!
M: Da, asa-i Cathy!
A: Bine, aveti dreptate, sa incercam!
C: Ok, deci Mike, ce scrie?
M: Scrie asa: "Ca sa gasiti  comoara, tb sa mergeti in Chicago, la mare, si intr-o corabie parasita de pe plaja veti gasi urmatorul indiciu"...
C: Trebuie sa mergem pana in Chicago?!?
A: Dar nu stim pe ce plaja din Chicago sa mergem!
M: Cred ca ne descurcam... Deci haideti la mine acasa si sa vedem cu ce putem ajunge in Chicago.
C: Ok...
Am ajuns acasa la Mike. Suntem la calculator.
A: Uite, un tren e maine la ora 13:00...
C: Am putea sa luam biletul asta, nu costa prea mult.
M: Ok, deci ne vedem maine la gara... Cine pastreaza harta?
A: Eu zic sa o tina Cathy.
C:  Ok, paa, ne vedem maine...
A: Paa...
Eu si Anna am mers la casele noastre. I-am spus mamei tot ce s-a intamplat si ca maine mergem in Chicago...
A sosit ziua plecarii si acum suntem in tren, spre Chicago...
M: Avem de mers 5 ore...





Daca v-a placut scrieti un comentariu... Partea urmatoare le 2 comentarii...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu