miercuri, 10 aprilie 2013

The adventure - Partea 2

...snowbording...;)) Si asta ne place mult! Anul acesta o sa mergem la munte, departe, de fapt, ca de obicei... Odata am incercat si sa schiam, dar a fost greu, deci am ramas cu snowbordul.
A venit ziua cand trebuia sa plecam spre munte, cu trenul...
Acum am intrat in gara...
A: Haide Cathy, grabestete, sa nu pierdem trenul!
C: Nu mie trebuie sa imi spui sa ma grabesc, ci lui Mike...;)
M: Da, vin...
Ne-am urcat in tren. Drumul a durat 4 ore jumatatate...:( A fost plictiseala totala... Cand am ajuns la hotel, dupa ce ne-am cazat, am despachetat repede si am mers  sa ne inchiriam snowbordurile si tot echipamentul. Dupa, am mers si ne-am dat de cateva ori pe partii...
C: A fost super tare!
A: Daaa, a fst genial!
M: Avem ce face timp de 7 zile...;)
Au trecut zilele...:( Acum e 11 noaptea si noi stam si ne uitam la televizor...
C: Maine plecam...:((
A: Da :(
M: Dar totusi si acasa e frumos...
C: Da...
A sosit ziua plecarii, ne-am facut bagajele si ne-am dus la gara... Acum suntem in tren...ne plictisim din nou...:(


 
 
Scrieti un comentariu daca va placut...
Capitolul urmator in curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu