joi, 11 aprilie 2013

The adventure - Partea 3

Am ajuns acasa si am mers fiecare la casele noastre si ne-am apucat de teme... Nici nu am inceput bine, ca ma suna Anna, zice sa ne vedem, toti 3, pe plaja, sa ne plimbam ca sa ne mai aducem aminte cum e pe acolo... De la mai frig (2 grade), la mai cald (16 grade)...:) Eu am acceptat si l-am sunat si pe Mike, bine-nteles ca si el a acceptat... Acum am ajuns pe plaja, Anna era deja acolo, iar Mike intarzia, ca de oibicei... Dupa ce a ajuns si Mike, am inceput sa ne plimbam pe malul marii...
A: Ce frumos! :)
C: Daaaaa!!! Imi e dor,...ce as vrea acum sa intru in apa, dar totusi e prea frig pentru asta...:(
Dintr-o data, Mike se impiedica si cade...
A: Mike, esti bine?
C: Cum de ai cazut?
M: M-am impiedicat de ceva, de o sticla...
C: Uite, e ceva inauntrul sticlei.
A: Da, este un...





Daca v-a placut si vreti sa postez partea urmatoare scrieti un comentariu...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu